diax30

pagamia

gamos

vaptisi

IMG b0eece4728b8e1649877858b7290d7aa V

Στους Αγίους Τόπους ξενάγηση
Στους Αγίους Τόπους ξενάγηση
Μπροστά στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή - Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος
Μπροστά στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή - Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος
Οι υπέροχοι Ύμνοι της Μεγάλης Σαρακοστής
Οι υπέροχοι Ύμνοι της Μεγάλης Σαρακοστής
ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΜΑΡΗΤΟΣ 22.4.2010.mp4
ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΜΑΡΗΤΟΣ 22.4.2010.mp4
ΤΡΙΤΗ ΣΤΑΣΗ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΤΡΙΤΗ ΣΤΑΣΗ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Ωφέλιμες Ιστορίες
Ωφέλιμες Ιστορίες
π. Ελπίδιος: Απορίες για το ιερό μυστήριο της εξομολόγησης
π. Ελπίδιος: Απορίες για το ιερό μυστήριο της εξομολόγησης
Γιατί ο Ιούδας πρόδωσε τον Ιησού Χριστό
Γιατί ο Ιούδας πρόδωσε τον Ιησού Χριστό
π. Ελπίδιος: Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με
π. Ελπίδιος: Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με
Ι. Ν. Αγ. Αντωνίου Άνω Πατησίων - Ακολουθία των Δ` Χαιρετισμών 5-4-2019
Ι. Ν. Αγ. Αντωνίου Άνω Πατησίων - Ακολουθία των Δ` Χαιρετισμών 5-4-2019
Γιατί χρησιμοποιούμε το κομποσχοίνι και ποια είναι η ιστορία του; | Ρωτήστε τον Γέροντα
Γιατί χρησιμοποιούμε το κομποσχοίνι και ποια είναι η ιστορία του; | Ρωτήστε τον Γέροντα
Δεν απελπίζομαι, συνεχίζω τον αγώνα μου - Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Δεν απελπίζομαι, συνεχίζω τον αγώνα μου - Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Περί λογισμῶν βλασφημίας, Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, 19-10-2008, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Περί λογισμῶν βλασφημίας, Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, 19-10-2008, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Πως θα διώξεις τις θλίψεις από τη ζωή σου
Πως θα διώξεις τις θλίψεις από τη ζωή σου
Η ΨΥΧΉ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ-ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
Η ΨΥΧΉ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ-ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ
Ο ΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ
ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. Ολόκληρη η ταινία. Ελληνικοί υπότιτλοι.
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. Ολόκληρη η ταινία. Ελληνικοί υπότιτλοι.
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Α'
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Α'
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

Παρασκευή
19 Απριλίου

Ακάθιστος Ύμνος,
Πανφουτίου ιερομάρτυρος

Aitimata

Aitimata

Aitimata

Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με καὶ πινέτω. Ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ρεύσουσιν ὕδατος ζῶντος. Τοῦτο δὲ εἶπε περὶ τοῦ Πνεύματος οὗ ἔμελλον λαμβάνειν οἱ πιστεύοντες εἰς αὐτόν· οὔπω γὰρ ἦν Πνεῦμα Ἅγιον, ὅτι Ἰησοῦς οὐδέπω ἐδοξάσθη.
Πολλοὶ οὖν ἐκ τοῦ ὄχλου ἀκούσαντες τὸν λόγον ἔλεγον· οὗτός ἐστιν ἀληθῶς ὁ προφήτης· ἄλλοι ἔλεγον· οὗτός ἐστιν ὁ Χριστός· ἄλλοι ἔλεγον· μὴ γὰρ ἐκ τῆς Γαλιλαίας ὁ Χριστὸς ἔρχεται; Οὐχὶ ἡ γραφὴ εἶπεν ὅτι ἐκ τοῦ σπέρματος Δαυὶδ καὶ ἀπὸ Βηθλεὲμ τῆς κώμης, ὅπου ἦν Δαυὶδ, ὁ Χριστὸς ἔρχεται; Σχίσμα οὖν ἐν τῷ ὄχλῳ ἐγένετο δι' αὐτόν. Τινὲς δὲ ἤθελον ἐξ αὐτῶν πιάσαι αὐτόν, ἀλλ' οὐδεὶς ἐπέβαλεν ἐπ' αὐτὸν τὰς χεῖρας.
Ἦλθον οὖν οἱ ὑπηρέται πρὸς τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ Φαρισαίους, καὶ εἶπον αὐτοῖς ἐκεῖνοι· διατί οὐκ ἠγάγετε αὐτόν; Ἀπεκρίθησαν οἱ ὑπηρέται· οὐδέποτε οὕτως ἐλάλησεν ἄνθρωπος, ὡς οὗτος ὁ ἄνθρωπος. Ἀπεκρίθησαν οὖν αὐτοῖς οἱ Φαρισαῖοι· μὴ καὶ ὑμεῖς πεπλάνησθε; Μή τις ἐκ τῶν ἀρχόντων ἐπίστευσεν εἰς αὐτὸν ἢ ἐκ τῶν Φαρισαίων; Ἀλλ' ὁ ὄχλος οὗτος ὁ μὴ γινώσκων τὸν νόμον ἐπικατάρατοί εἰσι! Λέγει Νικόδημος πρὸς αὐτούς, ὁ ἐλθὼν νυκτὸς πρὸς αὐτόν, εἷς ὢν ἐξ αὐτῶν· μὴ ὁ νόμος ἡμῶν κρίνει τὸν ἄνθρωπον, ἐὰν μὴ ἀκούσῃ παρ' αὐτοῦ πρότερον καὶ γνῷ τί ποιεῖ; Ἀπεκρίθησαν καὶ εἶπον αὐτῷ· μὴ καὶ σὺ ἐκ τῆς Γαλιλαίας εἶ; ἐρεύνησον καὶ ἴδε ὅτι προφήτης ἐκ τῆς Γαλιλαίας οὐκ ἐγήγερται.
Πάλιν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησε λέγων· ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ' ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.

Απόδοση στη νεοελληνική:

Τόν καιρό ἐκείνο, τὴν τελευταίαν ἡμέραν τὴν μεγάλην τῆς ἑορτῆς, ἐστάθηκε ὁ Ἰησοῦς καὶ ἐφώναξε δυνατά, «Ἐὰν κανεὶς διψᾷ, ἂς ἔλθῃ σ’ ἐμὲ καὶ ἂς πιῇ. Ἐκεῖνος ποὺ πιστεύει σ’ ἐμέ, καθὼς εἶπε ἡ γραφή, «Θὰ τρέξουν ἀπὸ τὴν κοιλιά του ποταμοὶ νεροῦ ζωντανοῦ». Αὐτὸ τὸ εἶπε διὰ τὸ Πνεῦμα, τὸ ὁποῖον θὰ ἔπαιρναν ἐκεῖνοι ποὺ θὰ ἐπίστευαν σ’ αὐτόν· διότι δὲν εἶχε δοθῆ ἀκόμη Πνεῦμα Ἅγιον, ἐπειδὴ ὁ Ἰησοῦς δὲν εἶχε ἀκόμη δοξασθῆ.
Πολλοὶ ἀπὸ τὸ πλῆθος, ὅταν ἀκουσαν αὐτά, ἔλεγαν, «Αὐτὸς εἶναι πραγματικὰ ὁ Προφήτης», ἄλλοι ἔλεγαν, «Αὐτὸς εἶναι ὁ Χριστός», ἄλλοι ἔλεγαν, «Μήπως ὁ Χριστὸς ἔρχεται ἀπὸ τὴν Γαλιλαίαν; Δὲν εἶπε ἡ γραφὴ ὅτι ὁ Χριστὸς ἔρχεται ἀπὸ τὸ σπέρμα τοῦ Δαυΐδ καὶ ἀπὸ τὴν κωμόπολιν Βηθλεὲμ ὅπου ἦτο ὁ Δαυΐδ;». Ἔγινε λοιπὸν διχασμὸς γι’ αὐτὸν μεταξὺ τοῦ πλήθους. Μερικοὶ ἤθελαν νὰ τὸν πιάσουν ἀλλὰ κανεὶς δὲν ἔβαλε χέρι ἐπάνω του.
Τότε ἐπέστρεψαν οἱ ὑπηρέται πρὸς τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ τοὺς Φαρισαίους, οἱ ὁποῖοι τοὺς εἶπαν, «Γιατὶ δὲν τὸν ἐφέρατε;». Ἀπεκρίθησαν οἱ ὑπηρέται, «Κανεὶς ἄνθρωπος δὲν ἐμίλησε ποτὲ ὅπως μιλεῖ αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος». Οἱ Φαρισαῖοι τοὺς ἀπεκρίθησαν, «Μήπως καὶ σεῖς ἔχετε πλανηθῆ; Ἐπίστεψε σ’ αὐτὸν κανεὶς ἀπὸ τοὺς ἄρχοντας ἢ τοὺς Φαρισαίους; Ὅσο γι’ αὐτὸν τὸν ὄχλον, ποὺ δὲν ξέρει τὸν νόμον εἶναι καταραμένος». Λέγει εἰς αὐτοὺς ὁ Νικόδημος, ὁ ὁποῖος εἶχε ἔλθει εἰς αὐτὸν τὴν νύχτα καὶ ὁ ὁποῖος ἦτο ἕνας ἀπὸ αὐτούς, «Καταδικάζει ἄνθρωπον, ὁ νόμος μας ἐὰν δὲν τὸν ἀκούσῃ προηγουμένως καὶ μάθῃ τί ἔκανε;». Ἀπεκρίθησαν εἰς αὐτόν, «Μήπως καὶ σὺ εἶσαι ἀπὸ τὴν Γαλιλαίαν; Ἐρεύνησε καὶ θὰ ἰδῇς, ὅτι δὲν ἔχει ἔλθει προφήτης ἀπὸ τὴν Γαλιλαίαν».
Πάλιν ὁ Ἰησοῦς τοὺς ἐμίλησε καὶ εἶπε, «Ἐγὼ εἶμαι τὸ φῶς τοῦ κόσμου. Ἐκεῖνος ποὺ μὲ ἀκολουθεῖ δὲν θὰ περπατήσῃ εἰς τὸ σκοτάδι ἀλλὰ θὰ ἔχῃ τὸ φῶς τῆς ζωῆς».

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 123 επισκέπτες και κανένα μέλος

Εμφανίσεις Άρθρων
3124056