diax30

pagamia

gamos

vaptisi

IMG b0eece4728b8e1649877858b7290d7aa V

Γιατί χρησιμοποιούμε το κομποσχοίνι και ποια είναι η ιστορία του; | Ρωτήστε τον Γέροντα
Γιατί χρησιμοποιούμε το κομποσχοίνι και ποια είναι η ιστορία του; | Ρωτήστε τον Γέροντα
Δεν απελπίζομαι, συνεχίζω τον αγώνα μου - Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Δεν απελπίζομαι, συνεχίζω τον αγώνα μου - Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Περί λογισμῶν βλασφημίας, Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, 19-10-2008, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Περί λογισμῶν βλασφημίας, Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, 19-10-2008, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Πως θα διώξεις τις θλίψεις από τη ζωή σου
Πως θα διώξεις τις θλίψεις από τη ζωή σου
Η ΨΥΧΉ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ-ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
Η ΨΥΧΉ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ-ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ
Ο ΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ
ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. Ολόκληρη η ταινία. Ελληνικοί υπότιτλοι.
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. Ολόκληρη η ταινία. Ελληνικοί υπότιτλοι.
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Α'
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Α'
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Β'
Τι πρέπει να έχω κατά νου, πριν και μετά την Θεία Κοινωνία - Μέρος Β'
Η ταραχή είναι δαιμονικό σύμπτωμα
Η ταραχή είναι δαιμονικό σύμπτωμα
Ο άγιος Δημήτριος. Μια θαυμάσια ομιλία του π. Αθανασίου Μυτιληναίου
Ο άγιος Δημήτριος. Μια θαυμάσια ομιλία του π. Αθανασίου Μυτιληναίου
Η Λάρνακα με τα Ιερά Λείψανα του Αγίου Δημητρίου
Η Λάρνακα με τα Ιερά Λείψανα του Αγίου Δημητρίου
Αθάνατα Πατριωτικά Τραγούδια από το Έπος του 40
Αθάνατα Πατριωτικά Τραγούδια από το Έπος του 40
Ύψωμα 731: Ήρωες...!!! - Έπος του 1940-41
Ύψωμα 731: Ήρωες...!!! - Έπος του 1940-41
Το Ξυπόλητο τάγμα
Το Ξυπόλητο τάγμα
ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940 (28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ)
ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940 (28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ)
Άγιον Όρος η ζωή των μοναχών
Άγιον Όρος η ζωή των μοναχών
Η καλοσύνη
Η καλοσύνη
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

Πέμπτη
28 Μαρτίου

Ιλαρίωνος οσίου του νέου, Ηρωδίωνος εκ των 70 αποστόλων

Aitimata

Aitimata

Aitimata

Τῷ καιρῷ εκείνω, προσελθὼν εἷς τῶν γραμματέων ἀκούσας αὐτῶν συζητούντων, ἰδὼν ὅτι καλῶς αὐτοῖς ἀπεκρίθη, ἐπηρώτησεν αὐτόν· ποία ἐστὶ πρώτη πάντων ἐντολή;
Ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀπεκρίθη αὐτῷ ὅτι πρώτη πάντων ἐντολή· ἄκουε, Ἰσραήλ, Κύριος ὁ Θεὸς ἡμῶν Κύριος εἷς ἐστι· καὶ ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος σου. Αὕτη πρώτη ἐντολή. Καὶ δευτέρα ὁμοία, αὕτη· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς ἑαυτόν. Μείζων τούτων ἄλλη ἐντολὴ οὐκ ἔστι.
Καὶ εἶπεν αὐτῷ ὁ γραμματεύς· καλῶς, διδάσκαλε, ἐπ᾿ ἀληθείας εἶπας ὅτι εἷς ἐστι καὶ οὐκ ἔστιν ἄλλος πλὴν αὐτοῦ· καὶ τὸ ἀγαπᾶν αὐτὸν ἐξ ὅλης τῆς καρδίας καὶ ἐξ ὅλης τῆς συνέσεως καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος, καὶ τὸ ἀγαπᾶν τὸν πλησίον ὡς ἑαυτὸν πλεῖόν ἐστι πάντων τῶν ὁλοκαυτωμάτων καὶ θυσιῶν.
Καὶ ὁ Ἰησοῦς ἰδὼν ὅτι νουνεχῶς ἀπεκρίθη, εἶπεν αὐτῷ· οὐ μακρὰν εἶ ἀπὸ τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ· καὶ οὐδεὶς οὐκέτι ἐτόλμα αὐτὸν ἐπερωτῆσαι. Καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς ἔλεγε διδάσκων ἐν τῷ ἱερῷ· πῶς λέγουσιν οἱ γραμματεῖς ὅτι ὁ Χριστὸς υἱὸς Δαυὶδ ἐστι; Αὐτὸς γὰρ Δαυὶδ εἶπεν ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ· λέγει ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου, κάθου ἐκ δεξιῶν μου ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου. Αὐτὸς οὖν Δαυὶδ λέγει αὐτὸν Κύριον· καὶ πόθεν υἱὸς αὐτοῦ ἐστι; Καὶ ὁ πολὺς ὄχλος ἤκουεν αὐτοῦ ἡδέως. Καὶ ἔλεγεν αὐτοῖς ἐν τῇ διδαχῇ αὐτοῦ· βλέπετε ἀπὸ τῶν γραμματέων τῶν θελόντων ἐν στολαῖς περιπατεῖν καὶ ἀσπασμοὺς ἐν ταῖς ἀγοραῖς.

Απόδοση στη νεοελληνική:

Τον καιρό εκείνο, ἐπλησίασε ἕνας άπὸ τοὺς γραμματεῖς, ὁ ὁποῖος τοὺς ἄκουσε νὰ συζητοῦν καὶ ἐπειδὴ ἐκατάλαβε ὅτι καλὰ ἀπεκρίθη, τὸν ἐρώτησε, «Ποιὰ εἶναι ἡ πρώτη ἀπὸ ὅλας τὰς ἐντολάς;
Ὁ Ἰησοῦς τοῦ ἀπεκρίθη, «Ἡ πρώτη ἐντολὴ εἶναι, Ἄκουε, Ἰσραήλ, ὁ Κύριος ὁ Θεός μας εἶναι ἕνας Κύριος. Καὶ νὰ ἀγαπᾷς τὸν Κύριον τὸν Θεόν σου μὲ ὅλην σου τὴν καρδιὰ καὶ μὲ ὅλην σου τὴν ψυχὴν καὶ μὲ ὅλην σου τὴν διάνοιαν καὶ μὲ ὅλην σου τὴν δύναμιν. Αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη ἐντολή. Ἡ δεύτερη εἶναι αὐτή, Νὰ ἀγαπᾷς τὸν πλησίον σου σὰν τὸν ἑαυτόν σου. Δὲν ὑπάρχει ἐντολὴ μεγαλύτερη ἀπὸ αὐτές».
Καὶ εἶπε εἰς αὐτὸν ὁ γραμματεύς, «Καλά, Διδάκαλε. Ὀρθὰ εἶπες ὅτι ἕνας Θεὸς ὑπάρχει καὶ δὲν ὑπάρχει ἄλλος ἐκτὸς ἀπὸ αὐτόν, καὶ τὸ νὰ ἀγαπᾶμε αὐτὸν μὲ ὅλην τὴν καρδιὰ καὶ μὲ ὅλην τὴν διάνοιαν καὶ μὲ ὅλην τὴν ψυχὴν καὶ τὸ νὰ ἀγαπᾶμε τὸν πλησίον ὅπως τὸν ἑαυτόν μας, ἀξίζει περισσότερον ἀπὸ ὅλα τὰ ὁλοκαυτώματα καὶ τὰς θυσίας».
Καὶ ὁ Ἰησοῦς, ἐπειδὴ εἶδε ὅτι συνετὰ ἀπεκρίθη, τοῦ εἶπε, «Δὲν εἶσαι μακρυὰ ἀπὸ τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ». Καὶ κανεὶς πλέον δὲν ἐτολμοῦσε νὰ τὸν ἐρωτήσῃ. Καὶ ἔλεγε ὁ Ἰησοῦς κατὰ τὴν διδασκαλίαν του εἰς τὸν ναόν, «Πῶς λέγουν οἱ γραμματεῖς ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι υἱὸς τοῦ Δαυΐδ; Διότι ὁ ἴδιος ὁ Δαυΐδ εἶπε, ἐμπνευσθεὶς ἀπὸ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, «Εἶπε ὁ Κύριος εἰς τὸν Κύριόν μου, Κάθησε εἰς τὰ δεξιά μου ἕως ὅτου κάνω τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδιῶν σου. Ὁ ἴδιος λοιπὸν ὁ Δαυΐδ τὸν λέγει Κύριον, πῶς λοιπὸν εἶναι υἱός του;».
Πολὺς λαὸς τὸν ἄκουε εὐχάριστα. Καὶ κατὰ τὴν διδασκαλίαν του ἔλεγε, «Προσέχετε ἀπὸ τοὺς γραμματεῖς, εἰς τοὺς ὁποίους ἀρέσει νὰ κυκλοφοροῦν στολισμένοι καὶ ἀγαποῦν τοὺς χαιρετισμοὺς εἰς τὰς ἀγορᾶς.

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 42 επισκέπτες και κανένα μέλος

Εμφανίσεις Άρθρων
3094417